Super Cub

 

Mozgásba hozzuk
a világot

 
Soichiro Honda azért dolgozott, hogy megvalósítsa álmát, és olyan robogót gyártson, mellyel bárki átélheti a motorozás élményét. A világhírű mérnök elképzelése egy könnyű, letisztult, stílusos modellben öltött testet – ez lett a Super Cub, amiből több mint 100 millió példányt értékesítettünk az elmúlt 60 évben. Az Európa-szerte közkedvelt motor közvetlen leszármazottja a Super Cub C125.

Divatirányzatok jöttek-mentek, de a Super Cub állócsillagként tündökölt, hiszen tartósság, használati érték és gazdaságosság terén is mércét állított fel a kategóriában. Utódja, a C125 is hasonló erényekkel büszkélkedhet, sőt túltesz ősén, ugyanis vadonatúj, léghűtéses erőforrása nagyobb teljesítményű, egyben kedvezőbb fogyasztású, továbbfejlesztett felfüggesztése pedig hatékonyabban simítja ki az úthibákat. A retró stílusú formaterv magára vonja a tekintetet, és az ismerős sziluettet megpillantva kétségünk sem lehet, hogy a legenda új, modernebb változata áll előttünk.

A Super Cub C125 tervezésekor a vezető állt a középpontban, így egyenes háttal, kényelmesen utazhat a nagy sűrűségű poliuretán habbal feltöltött nyergen, és üléshelyzetéből fakadóan remekül átláthatja a forgalmat. Motorjának csúcsteljesítménye 9,8 LE, ennek dacára rendkívül keveset fogyaszt – 3,7 literes üzemanyagtartályát csak kb. 200 km-enként kell újratölteni. Miként a korábbi Super Cubnál, itt is 4 fokozatú váltó és automatikus tengelykapcsoló felel az erőátvitelért, a pilótának tehát nem kell kuplungolnia, ezáltal még egyszerűbbé válik a városi közlekedés. A kétszemélyes Super Cub acél csőváza, első villája, továbbfejlesztett, kettős hátsó rugóstagja, valamint 17”-os, öntött, könnyűfém kerekei is azt szolgálják, hogy útviszonyoktól függetlenül mindig magabiztosan motorozhasson. Mindezt megkoronázza a gazdag alapfelszereltség, amibe beletartozik a minden elemében LED világítás és az Intelligens Kulcs is.
 
 

Letölthető brosúrák: