CB650R

 

Komoly teljesítmény
elegáns köntösben

 
Le sem tagadhatná a CB650R, hogy karcsú sziluettjét és kompakt felépítését a Neo Sports Café stílusú CB1000R-től örökölte. A motoron végigfutó, lágyan ívelt vonalakat határozott élek törik meg, és elegáns rendszámtartó, valamint a korabeli CB-ket idéző, sajátos leömlősor koronázza meg a lenyűgöző formatervet.

Gázt adva mohón pörög fel a CB soros négyhengerese, rövid áttételezésének hála a gyorsulás egyszerűen lélegzetelállító, nem beszélve a 16 szelepes hajtómű őrjítő hangjáról. Olyan kéjesen üvölt, hogy az már függőséget okoz. A CB650R nyomatékhatárolós tengelykapcsolója és Honda Állítható Nyomatékszabályozója (HSTC) extrém helyzetben is megőrzi a hátsó kerék tapadását, míg rásegítős kuplungja megkönnyíti a fel- és visszakapcsolásokat. Ráadásul 35 kW -ra fojtott változata már A2-es jogosítvánnyal vezethető, és ha megvan a korlátlan vezetői engedély, roppant egyszerűen és gyorsan visszaalakítható.

Kiváló úttartásáról 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, nagydugattyús Showa (SFF-BP) villa és ideális merevségű váz gondoskodik, kanyarokban pedig 120/70-17 és 180/55-17 méretű abroncsok biztosítják a sportmotorokra jellemző, elsőosztályú tapadást. A CB minden fényforrása LED, a modellcsaládra jellemző, kerek első lámpa átható, kékes fényárt vetít az aszfaltra. Fényszórója felett letisztult, könnyen leolvasható LCD-műszeregység trónol, amin – többek között –a fel- és visszakapcsolásra figyelmeztető jelzés is megjelenik. A négy index automatikusan felvillan, ha a vezető erőteljesen fékez, így figyelmeztetve a hátul haladókat a veszélyre. Amint újra gyorsít a pilóta, az irányjelzők maguktól kikapcsolnak.
 
 

Letölthető brosúrák: